2015. március 12., csütörtök

PROLÓGUS

A házam előtt állok és várok. Fél tíz van. Lis-el, a legjobb barátnőmmel megbeszéltük, hogy kilencre jönnek értem, Calummal a barátjával. Lis egy nagyon szép és kedves lány. Kék szemei és szőke hosszú haja van. Egy idős velem, azaz tizenhét éves. Már régóta ismerem, ha jól emlékszek, akkor olyan 13 éve. Na és ott van Calum... Calum nem ausztrál. Mindenki azt hiszi elösszőr rá, hogy ázsiai, pedig ő félig kiwi és félig skót. Másfél évvel idősebb nálam, így tizenkilenc éves. Gyönyörű szép mogyoró barna szemei vannak, fekete csillogó és dús haja, amibe legszivesebben beleturnák. Izmos karjai vannak, és a balon pár tattoo is van. Igen, sajnos vonzódom Calumhoz, de ezt nem mondhatom el senkinek. Nem akarom tönkretenni a kapcsolatukat, és a barátságom sem Lis-el. Mondjuk nem épp a legtökéletesebb a kapcsolatuk. Két éve vannak együtt, de ez idő közben vagy egy év volt össze-vissza mikor külön voltak, mivel Lis nem egyszer megcsalta. Az órámra pillantok, amin már kilenc óra harmincöt van. Már lassan azon vagyok, hogy elsem megyek a buliba. Igen,házibuliba megyünk Calum haverjához Luke-hoz. Sóhajtok egyet, majd mikor épp bemennék a házba, megáll egy kocsi a ház előtt és dudál. Megfordulok és Ashton az. Ő is Calum egyik haverja. Összeráncolom a szemöldököm, majd a kocsihoz lépek, aminek kinyitja az ajtaját.
-Szia Ceci.-köszönt nagy mosollyal az arcán. Ohh, magamról nem is mondtam még semmit. Cecilia Brown vagyok, és amint említettem tizenhét éves. Jelenleg piros hajam van, a szemem pedig zöld színű. A stílusom elég fiús... Anyum szerint lehetnék nőiesebb is, de én így ézem magam jól. Általában mindig leszólja a ruháim, de én már nem törődök a különféle sértő megjegyzéseivel. Most is egy fekete farmer, ami a térdénél kivan vágva, egy sötétkék lezser trikó, a fekte Conversem és egy fekete Vans-os fullcapp van rajtam fordítva.
-Szia.-köszöntem vissza.-Hát te?-húztam fel a jobb szemöldököm.
-Lis kért meg, hogy jöjjek el érted.-mosolygott rám.-Ülj be.-mondta mire beültem. Kikotorta a szeméből a göndör tincseit, és a fején lévő kendőt is megigazította. Ő már húsz éves, lassan huszonegyet tölti. A zöldes-barnás szemeivel végig nézett rajtam,majd elindultunk.
-Amúgy, hogy-hogy nem Lisék jöttek értem?-törtem meg a csendet az ablakon kifelé bámulva. Az esti órákban Sidney nagyon szép. Soha nem unom meg a látványát.
-Őőő, nem tudom. Olyan tíz perce hívott fel. Ja meg azt mondta, hogy olyan fél tizenegyre jönnek.-mondta az utat figyelve.
-Így már mindent értek-sóhajtottam. Az út további részét csendben töltöttük. Pár perc mulva Luke házánál álltunk meg, ahonnan a zene hangja szűrődött ki. Kiszálltunk a kocsiból és a ház felé vettük az irányt. Belépve a nagy tömeg és a nyomasztó meleg és az alkohol szag fogadott. Jóval többen vannak mint gondoltam volna. Átszenvedtem magam a tömegen, pár könyökkel az oldalamban, majd lábujjhegyre álltam és szétnéztem, mire meg pillantottam Luke-ot. Elindultam felé, majd odaérve köszöntem.
-Szia.-mosolyogtam rá, mire odakapta a fejét.
-Szia Cecilia.-mosolygott vissza,miközben a szőke hajába turt. A világos kék szemeivel körbe nézett, majd az ajkában lévő fekete karikára harapott. -Mizu?-kérdezte visza fordulva a pulthoz, ahol különböző alkoholos italok vannak.
-Nem sok.-vontam vállat.-Mi ez a sok ember? Fogadni mernék,hogy felét nem is ismered.-döltem a pultnak összekulcsolt kezekkel.
-Van akit még nem is láttam.-nevette el magát, és egy poharat adott a kezembe, amiben, ha jól láttam narancs vodka volt.
-Köszi.-mosolyogtam rá,mire ő is a pultnak dölt egy pohár whiskey-vel, én pedig az ital felét megittam.
-Nincs mit.-mosolyodott el.-Calék nincsenek még itt?-nézett kérdően rám, mire a whiskey-be ivott.
-Azt mondták Ashtonnak, hogy fél tizenegyre jönnek.-lötyköltem a vodkát a pohárban.
-Ja értem.-mondta és megitta a maradék whiskey-jét, majd letette a poharat.-Jössz?-biccentett a fejével a nappali felé.
-Ahan.-mondtam és gyors lehúztam a maradék alkoholt, majd utánna siettem. A kanapé felé vette az irányt, ahol Michael ült. Ahogy látom,megint át festette a haját, most kékre.
-Szia.-ültem le mellé.
-Csáó.-köszönt felsem nézve rám a telefonjáról. Luke mutatta, hogy mindjárt jön, majd elment. Pár percig így ültünk, majd rám nézett.-Basszus te vagy az Cec!-nevetett , miközben fejbe csapta magát.
-Nem, én a szomszéd asszony vagyok.-mosolyodtam el.
-Jó na, bocs. Nem figyeltem.-ölelt meg köszönés képpen.-Calék...-mondta volna, de félbe vágtam.
-Fél tizenegyre jönnek.-néztem rá.
-Baszki, honnan tudtad...-ismét félbe vágtam.
-Hogy ezt fogod kérdezni.-nevettem el magam.
-Egy kibaszott látnok vagy.-rázta meg a fejét nevetve.
-Vagy csak túl kiszámítható vagy.-kacsintottam rá nevetve.
-Na jó, ezt most nem tudom, hogy sértésnek vagy bóknak vegyem-e, így bóknak veszem.-nevette el magát.
-Ahogy akarod.-mosolyogtam és felkeltem a kanapéról.-Hozzak valamit neked is?-néztem rá kérdően.
-Ömm... Nem kérek semmit,még van söröm.-mutatott a mellette lévő sörös dobozra.
-Reméltem, hogy ezt mondod.-nevettem el magam és a konyha felé indultam. Oda érve két doboz sört vettem magamhoz és visszamentem Michaelhez, de már Luke társaságában ült ott.
-Még jó, hogy két dobozzal hoztam.-mondtam mosolyogva, miközben Luke kezébe adtam az egyik sört és leültem mellé.
-Jók a megérzéseid. Köszi.-mondta Luke és kibontotta a sört,mire inni kezdte. Én is követtem a példáját és ugyan így tettem. Szétnéztem a szobában, majd szóra nyitottam a számat.
-Nem láttam még ennyi bepiált embert egy házban.-döltem hátra a kanapén és a sörömbe ittam.
-Nyugi én sem.-nevetett Michael a telefonja mögött.
-Figyeljetek, csak én csináltam a bulit, mit vártatok?-mondta egy önelégült mosollyal Luke.
-El ne szállj.-mondtam kissé nevetve, miközben az össze-vissza vonagló embereket figyeltem.
-Látjátok azt a csajt?-mutatott egy szőke hajú lányra, aki magassarkúban volt, és egy miniruhában-Megszerzem ma estére.-mondt egy nagy vigyorral. Megharapta az alsó ajkát, beletúrt a hajába és elindult felé.
-Sok sikert.-mutatta fel a hüvelykujját Michael.
-Befog sülni.-néztem Lukera.
-Szerintem beadja a csaj a derekát neki.-nézett rám Michael.
-Fogadjunk.-mosolyogtam rá.
-Miben?-mosolygott vissza.
-Hmm... Ha én nyerek, akkor megkell csinálnod valamit amit mondok. De, ha te nyersz, akkor te mondasz nekem egy dolgot. És bármi lehet az.-mosolyogtam rá, majd Lukera néztem.
-Meg egyeztünk.-nyujtotta oda a jobb kezét, mire kezet fogtunk.-De tényleg bármit?-mosolygott sunyin.
-Igen.-húztam ki magam.
-Hmm... Rendben.-engedtük el egymás kezét.-Már van is egy ötletem.-vigyorodott el,mire a telefonját nyomkodta újra.
-Várd még ki a végét, hogy mi lesz.-mondtam, miközben én is elővettem a telefonom, mivel valami értesítésem volt. Egy üzenetem volt. Rá mentem, és láttam, hogy Michael írt, hogy megszívom.
-Ez most komoly?-néztem rá nevetve, mire a telefonomra mutatott. Elnevettem magam és vissza írtam neki, hogy gyökér. Amint elolvasta lebiggyesztette a szájját és rám nézett. Én elnevettem magam, mire megszólalt.
-Ez sértő volt.-vágta be a durcát, mire az arcára adtam egy puszit.
-Megfelel bocsánat kérésnek?-húztam fel a szemöldököm mosolyogva.
-Talán.-mosolygott vissza.
-Rendben.-mondtam és a zsebembe csúsztattam a telefont.-Elmegyek sétálni, majd jövök.-keltem fel a kanapéról.
-Itt hagysz?-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Gyere te is, ha akarsz.-biccentettem a bejárati ajtó felé,mire felkelt a kanapéról és elindult. Kilépve az ajtón, a fülem bedugult a hírtelen csendtől.
-Merre menjünk?-nézett rám kérdően.
-Nem tudom. Csak menjünk.-mondtam és jobbra fordultam. Már vagy fél órája csendben mentünk, mikor hírtelen mellém állt és el kiáltotta magát.
-Vigyázz bokor!-lökött a járda melletti bokorba.
-Te rohadék! Ezt megbánod!-másztam ki a bokorból és nevetve elkezdtem utánna futni.
-Ahhoz gyorsabbnak kellene lenned!-nézett hátra nevetve,mire elesett.
-Béna.-nevettem mellette lihegve,és felé nyújtottam a kezem.-Jól vagy?-nevettem.
-Ja...-fogta meg a szájját, majd a kezem is és felhúztam a földről.-Francba.-szisszent fel.
-Mi az?-néztem rá,mire láttam, hogy a szájjából folyik a vér. -Ügyes vagy.-nevettem el magam és egy zsebkendőt adtam a kezébe.-Menjünk vissza.-mosolyogtam rá és megfordultam.
-Rendben.Köszi.-mondta és a szájára tette a zsebkendőt. Visszafelé úton csak az agyát húztam, hogy, hogy lehet ilyen béna és nevettünk. A házhoz érve megpillantottam Calum kocsiját, így tudtam, hogy itt vannak már. A zene talán még hangosabban szólt mint eddig. Beléptünk a házba, és ugyan az a tömeg fogadott, mint jó elöbb. Nagy nehezen keresztűl szenvedtük magunkat rajta, majd a fürdő felé vettük az irányt, hogy lemossa a száját. Egyszercsak azt hallottam, mintha valaki a nevem kiáltaná. Elkaptam Michael kezét,hogy várjon és szét néztem. Jól hallottam, mivel Lis-t és Calumot pillantottam meg amint felénk jönnek.
-Sziasztok.-ölelt át Lis ide érve.
-Sziasztok.-köszöntem vissza,míg Calum és Michael lepacsizott.
-Veled mi a szar történt?-nézett Calum Michael szájára.
-Béna volt.-nevettem el magam.
-Kuss, ez nem igaz!-nézett rám Michael összehúzott szemöldökkel.
-Ááá,  nem.-nevettem el magam.-Csak a saját lábadban felesel.-nevettem,mire Calum és Lis is nevetett.
-Ez komoly?-nézett rám, majd Michaelre Calum.
-Az ő hibája volt! Inkább gyere és segíts.-fogta meg az alkarom Michael és a fürdő felé húzott.
-Jó na, megyek.-mondtam, mire elengedett. A fürdő ajtaját kinyitotta,majd hírtelen meg állt, így én a hátának ütköztem.
-Hoppá.-nézett egy nagy vigyorral a folyosó végére. Mikor oda pillantottam Luke-ot láttam meg, miközben azzal a csajjal smárolt akit fel akart szedni.
-Francba..-haraptam az alsó ajkamba, miközben a fürdőbe léptünk. Michael kiöblítette a száját, majd meg is mosta és rám nézett.
-Úgy tűnik én nyertem.-mosolygott rám.
-Sajnos...-sóhajtottam.-Mit kell tennem?-kulcsoltam össze a kezeim a mellkasom előtt.
-Hmm... Látom, hogy nézel Cal-ra.... Szóóval.... Csókold meg ma este!-vigyorodott el,mire a szemeim elkerekedtek.
-Te hülye vagy! Ő Lis-el van együtt, és nem tudom, hogy milyen nézésről beszélsz.-mondtam mérgesen.
-Tudom, hogy bejön neked.  És Lis-nek nem kell  tudnia. Az alku pedig alku.-mosolygott rám.
-Te nem vagy százas.-haraptam az alsó ajkamba.
-Tán beijedtél?-emelte meg a szemöldökeit vigyorogva.
-Nem csak...-mondtam, de félbe szakított.
-Akkor sok sikert Cec.-veregette meg a vállam, és kiment. Még is, hogy csókoljam meg? Ezt ő sem gondolta komolyan... Miért találtam ki azt a hülye fogadást.... Hülye vagy Cecilia, hülye... Leültem a kád szélére és gondolkodni kezdtem. Tíz-tizenöt percig ülhettem ott, mikor már meg untam, mivel semmire sem jutottam. Kimentem a konyhába, ahol Calum nyomkodta a telefonját a pultnak dölve. Sóhajtottam egyet, majd oda mentem hozzá.
-Mi jót csinálsz?-mosolyogtam rá, mikor oda értem.
-Ja, semmit.-mondta kissé megrázva a fejét. Valami nem stimmelt... Túl lehangoltan mondta, a szemei pedig nem csillogtak ahogy szoktak.
-Baj van?-néztem rá kérdően és én is a pultnak támaszkodtam.
-Mindegy.-turt a hajába.
-Nem, nem az. Lis-el van valami? Vagy mi történt?-néztem végig rajta, mire sóhajtott.
-Lis fulra bevan már rugva, és azt sem kétlem, hogy valamit tolt mellette még. Lényegében lekoppintott, és most valami nyomorékkal táncol. De tudom,hogy, ha nem ivott volna meg semmi, akkor nem tenné ezt. Nincs tudatánál.-ráncolta össze a homlokát.
-Nem tudom... Elég sok mindent csinált már. Azt mondom,hogy várd ki, hogy mi lesz, ha tudatában lesz. De az igaz, hogy, ha nem ivott volna, meg semmi, akkor veled táncolna.-böktem a mellkasára.
-Lehet... Mindegy, hadjuk. De akkor is zavar... Tudom elég sokat hibázott, de...Őmm... Nehéz meg bocsátani neki, mert... Hát izé...-kezdett kicit bizonytalan lenni, mire összeráncoltam a homlokom.-Mármint szeretem őt. Ezért nehéz.-vakarta meg a tarkóját és az ajkába harapott.
-Tudom.-mosolyogtam rá. A szemem sarkából megpillantottam Michael-t ahogy a konyha ajtóban áll és minket néz. Tudom mit vár. Meg kell tennem. De, ha elmondja Lis-nek? Muszály lesz...
-Őőő... Kérlek ne haragudj és ne mond el Lis-nek.-hadartam el,és mielőtt megszólalhatott volna lábujjhegyre álltam, a jobb kezemmel a hajába turtam és össze érintettem az ajkainkat, amik azonnal megtalálták a közös harmóniát. Ajkai méz édesek, puhák és forróak voltak. Az alkohol ízét éreztem kissé ajkain. Kicsit elvesztem a csókjában, majd a végén megharaptam az alsó ajkát és a szemébe néztem. Láttam rajta, hogy nem tudja, hogy mit csináljon. Meglepetten nézett rám, és válszt várt. Megharaptam az alsó ajkamat,majd megszólaltam.
-Sajnálom.-fordultam meg és gyors léptekkel ott hagytam, mielött kérdőre vont volna.
-Rohadj meg.-vágtam vállba Michaelt az ajtón kimenve aki csak önelégülten vigyorgott. A tömegben elkezdtem Ashtont keresni, mivel csak ő tud haza vinni. A kanapén ülve megpillantottam, miközben valakivel beszélgetett. Gyorsan oda mentem,majd megfogtam a kezét, húzni kezdtem és megszólaltam.
-Ash, gyere egy kicsit.-erőltettem egy mosolyt magamra, mire bólintott és kihúztam egészen az udvarig.
-Mi a baj?-nézett végig rajtam.
-Oltári nagy hülyeséget csináltam... Hogy lehet ő is ilyen fasz... A francba.... Minél hamarabb el akarok tünni.-hadartam el.
-Hé-hé, nyugodj már le!-fogta meg a vállaim. Sóhajtottam egyet, majd rá néztem és megszólaltam.
-Haza tudnál vinni?-kérdeztem.
-Ha elmeséled, hogy mi a francot csináltál.-bökte meg a vállam mire bólintottam.-Akkor gyere.-intett a kocsija felé. Az anyós üllésre ültem, ő pedig a kormány mögé. Elindította a motrot és már mentünk is.
-Na szóval... Meséljél csak.-pillanatott rám. Az alsó ajkamba haraptam, majd beszélni kezdtem.
-Az egész úgy kezdődött, hogy Luke fel akart szedni egy csajt, mi pedig fogadtunk Michaelel, hogy sikerül-e neki, vagy nem.-mondtam és megszólalt.
-Az a szőke csaj?-emelte meg a jobb szemöldökét.
-Igen. A fogadás lényege az volt,hogy, ha nem sikerül neki,akkor mondok egy dolgot, ami bármi lehet és meg kell csinálnia. De, ha sikerül neki, akkor ő mond.-nyeltem egyet.
-És sikerült neki... Mit mondott az a fasz?-pillantott rám.
-Hát... Meg... Meg kellett csókolnom Cal-t. De, ha Lis rájön... Istenem mekkora fasz vagyok.-temettem az arcom a tenyerembe.
-Nem hiszem, hogy elmondja neki.-mondta az utat figyelve.
-Remélem.-húztam el a számat.
-De nem jelentett neked semmit ez a csók. Vagy, de?-rám nézett, majd vissza az útra. Én nem mondtam semmit csak lesütöttem a szemem és nyeltem egyet.
-Oh Cecilia...-rázta meg a fejét.-Lis nem tudja meg szerintem, de Cal-nak jössz egy magyarázattal.-mondta miközben leparkolt a házam elé.
-Tudom. És köszi,szia!-száltam ki a kocsiból, megsem várva, hogy mond-e valamit. Kinyitottam a ház ajtaját, levettem a cipőmet, majd csendben a fürdő felé osontam. A kádat tele engedtem vízzel és bele ültem. Pár perce ülhettem benne, mikor megszólalt a telefonom. A kijelzőjére pillantottam, és Cal neve villogott ott. A kis zöld jelre nyomtam, majd a fülemhez emeltem remegő kézzel.
-Szia.-szóltam bele bizonytalanúl.

2 megjegyzés: